Dålig uppdatering!

Förlåt förlåt och förlåt för en dålig uppdatering, men det har ju varit ett så underbart väder!
Det är ju verkligen sommar känns det som, jag tog lite bilder ute förut som jag tänkte ladda upp någon dag men orkar inte göra det nu.

Idag har jag varit hos Nella ♥
Min lillasyster var med vi stod ute och ryktade eftersom det är så varmt .
Sen fick Linnea rida en stund, sen visade jag när jag hoppade en gång!
Efter svampade vi av henne och så fick hon gå in, jag ska till Nella på lördag och
söndag och sen någon dag till veckan.
Jag blev iallfall jättenöjd med sötisen idag, imorgon kanske jag inte ska rida.
För att vi ska till mormor på påskmat, hoppas alla får en glad påsk  ! :)




Ni får en mobilbild på söthäsen min!


Ha ett skönt lov alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0