hej

jag tänkte börja berätta om gårdagen då jag var med Emma på stan! Jag tänkte faktist inte köpa något men så tänker jag alltid. Men endå kommer jag alltid hem med något iallfall igår blev det

ett linne från bikbok för 149 kr.    
                                                                 

Och sen ett par vanliga svarta leggings och två par svarta genomskinliga tights, ett par öronhängen från ur och penn. Sen köpte jag och Emma ett paket till Alva eftersom hon fyllde fjorton år igår, GRATTIS i efterskott !♥

Sen sov Emma hos mig, vi såg på en jättebra film men ett väldigt konstigt slut som hette the new daughter. Jag tyckte att den var väldigt bra faktist förutom slutet då.

Idag så har jag varit i tre stall! Jag och Emma skulle och hjälpa till när våra småsystrar skulle rida på Bergsgården, vilket gick bra fast det blev lite tårar! Innan det åkte vi till Nella och klappade på tjejen min, hon fick päron vilket hon tyckte var jättegott.♥ Sen åkte jag och emma in och red på 4H, jag red Kompis. Vi skulle göra skänkelvikning, så vi började med att värma upp och sen med lite framdelsvändningar.
Han lyssnade och var superduktig när vi gjorde framdelsvändingarna men sen vi skänkelvikning gick det lite sämre.. Sen när jag kom hem hade mamma hämtat mina HM-kläder som jag hade beställt :D

Men nu ska jag börja virka eller sticka kanske det heter ?! Ja iallfall så måste jag göra det för jag är så dryg på att det så jag blir aldrig klar med halsduken på syslöjden i skolan(får se om det blir någon) ..

Jaja hoppas alla haft en bra dag för det har jag haft, GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Alva

Aww du red min fina bebis! <3

2011-04-29 @ 12:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0