åhh.

sitter här med världens huvudvärk!
Kan ju säga förlåt för jag inte har bloggat, men det har varit mycket nu ett tag. 
  

Skolan börja idag och träffa alla söta kompisar!
Sen har jag varit hos Nella idag, Alva hängde med så vi longerade och kolla igenom Nellas saker.

Jag har nog inte sagt heller att jag ska vara med på kadrilj igen på 4H ?! Jaja jag ska ha Lucky igen ♥
Vi tränade i fredags tror jag, men det gick iallfall bra. Vi kör samma pogram som förra året.

Nu ska jag sätta igång och städa mitt rum och sen blir det att forstätta packa. Åker ju till Turkiet nu på onsdag, YES! Bara bada sola & slappa. Får se om det blir någon bloggning där nere eller om det får bli en blogg fri vecka ?
Ja det märker ni nog ;)


Bild från kadriljen, tror ni nog har sett den innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0