Hoppning

idag hoppade och nellan. Det gick sådär var nog bara inte hennes dag, hon vägrade mycket och vill inte.. Hon var lika glad och pigg som vanligt men endå saknades det något. Men det kan ju inte gå bra varje gång ?
Fast å andra sidan kom vi över ett par antal gånger med :)

Emilia prövade rida henne, tror hon tyckte det gick bra! Det såg bra ut.
Hon tog bilder när vi red så lägger nog ut någon.

Imorgon ska vi fira min lillasyster som fyller nio år, hon fyller igentligen år den 25 men vi är ju i Turkiet då så det får bli imorgon! Så det blir släktkalas då.

Efter det blir det dressyr i paddocken.
På söndag ska jag åka och göra en sak som jag inte tar upp förens jag är 110 % säker på svaret.
Efter det blir det nog att rida ut.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0