Nu så har jag tid

så där nu ska jag berätta lite om dagarna jag inte har bloggat

Söndags
I lördag kväll ringde Emma på kvällen och undrade vi skulle åka till Equality line.
Det hade jag helt glömt bort men det är klart att man åker med dit. Så det blev det vi var det ett bra tag och kollade på massa fina hästar. Nellas ägare tog henne åt mig idag så jag kunde följa med. Men det var jättekul att kolla på alla fina ekipage. Dessutom hade vi jättefint väder vilket vi inte hade förra året..

Måndags
Då var jag med Emma och Alva.
Sen åkte vi till Celsius och jag tog kort på de när det red på en äng.
Sen sov jag över hos Emma :)


Så har mina bloggfria dagar sett ut!
Skriver ett enskilt inlägg om dagen snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0