nu

så tänkte jag börja berätta om mina dagar i när jag var borta.
Jag börar att berätta om när jag kom ner alltså på torsdagen fredagen och lördagen.

Torsdagen.
Ja jag kom ner på torsdagen då Emilia och hennes mamma hämtade mig.
Vi åkte hem och åt sen åkte vi vidare till Moa och träffade henne en stund. Träffade henne och hennes familj en stund. Efter det åkte vi vidare för vi skulle bada och då träffade vi Erika så hon hängde med och badade. Sen efter åkte vi hem.

Fredagen.
På dagen så åkte vi in till Rix Fm med tjejerna, Emilia Erika Moa och jag! Fast där inne träffade vi också Lovisa och Ellen så de var med oss. Sen träffade jag massor av folk, gud vad kul det var att träffa alla glada människor!
Jag och Emilia blev kvar längst för alla andra var tvungna att åka hem för de skulle på cup.. Men det var superkul iallfall att få träffa alla!

Lördagen. 
Vi åket ner till stranden och badade sen hem för vi skulle passa Emilias kusins barn. Vi åkte ut på sjön med Emilias föräldrar och åkte en sån där stor ring efter deras båt. Åh, det är superkul! Sen badade vi lite innan vi åkte hem och såg på film med han vi passade. Ludwig hette han, vi åt godis och bara slappade sen cyklade vi hem.

Berättar om de andra dagarna senare :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0