sådär

sista inlägget om resan nu

Tisdagen.
Sov ganska länge sen gick vi upp spelad kort och var ute och plockade grodor. hihi!
Totalt fick vi ihop 34 smågrodor innan vi gav upp. Hahah
Sen senare åkte jag hem och sov hos Emilia eftersom jag skulle hem på onsdagen.

















Onsdagen.
Blev en tidig morgon, sen blev det buss i cirka fyra timmar.
Alltså så fick vi roa oss med kameran och godis, haha.
Sen när vi kom fram var vi på pappas jobb och drack varm oboy sen vidare hemåt!










Framme på pappas jobb.



Ja nu har ni fått reda på vad jag gjort under de hästfria dagarna heheh :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

julia vad var det för bilder ,,,,, jätte fula på mig jag sa ju till dig att du skulle visa dom för mig innan du la ut ! !!! :) <3

2011-08-20 @ 22:58:56
URL: http://emiliakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0