Suck

nu har jag försökt skrivit det här inlägget TRE gånger, suck dumma blogg och dator!

Jaja, idag så red vi med Alva och Sune. Vi bestämde oss för att rida en typ av lydnadsbana, med skänkelvikning   bommar små hinder serpentiner och andra övningar. Jag tyckte det gick jättebra, hon lyssnade för skänkeln och själva banan vi red på gick också bra! Vi tog även kort som jag tänkte ladda över men inte idag.

Jag har nog glömt och sagt att mitt paket från Hööks har kommit, grimman passade hon jättebra i och sen var det fyrpack svarta lindor. Jag  fick även mitt paket från H&M idag men allt var inte med, men det jag fick var jag nöjd med förutom en tröja som jag ska skicka tillbaka.. Så istället ska jag nog beställa en annan klänning och något smycket, får se.

Nu har jag packat o packat. Kläder smycken bikini allt man kan behöva för en vecka hos mina småländskavänner!
Åker buss ner så spotify listan är fylld med ny musik. Därför kommer det inte bli lika mycket bloggning men kan försöka klämma in ett inlägg nån gång, men bara kanske! Har inga bilder på denna dator så ni får allt stå ut.
Alva kommer förbi en sväng för att säga hejdå strax. Yäyä ifall vi det inte blir något mer inlägg så vet ni varför!

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0