Hemma

Så nu har jag precis kommit hem.

Vi åt på McDonalds och sen åkte vi vidare till Hööks. Där köpte jag en julklapp till Emma och ett ländtäcke till Nella i julklapp! De blev lite annat smått också som vitaminer och annat. Mamma passade även på att köpa några julklappar till mig, hihi.

Efter det åkte jag till stallet och fixade iordning allt, och nu är jag hemma. Jag ska snart hoppa in i duschen, ska även packa in Emmas julklapp och ringa Alva. För imorgon ska jag och mina vänner gå och äta på den nya Thairesturangen och byta julklappar med varandra. Mysigt att umgås med mina bästa vännner!

Ni får ha en bra kväll alla.

Ländtäcket jag köpte :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0