På väg till släkten

Nu är jag på väg till släkten för att fira lilla julafton!
Mysigt, tänk att det bara är två dagar kvar till julafton om man inte räknar med idag.
LÄNGTAR!

Idag red jag och Nella med Alva och Celsius.
Alva passade Celsius idag för Emma och hennes familj skulle bort.
Vi red på fältet som är nästan ligger brevid stallet, vi hade race i snön.
Gissa vem som vann båda gångerna ?!
Jo.. Jag och NELLA!! Min häst är allt snabb som vinden ♥

Men nu är vi framme. Så jag uppdaterar nog senare!

Två suddiga bilder från idag.

image description

image description

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vänta du bara tills vi kör! ;) <3

2011-12-22 @ 22:29:39
URL: http://emmaochcelsius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0