15 & 17 juli

Hej tänkte berätta om i fredags och idag,

I fredags red vi ut med Hanna och Las Vegas vi red Bergsgården och tillbaka.
Vi red inte så länge för det regnade och var jätte kallt! Men en stund blev det, kan inte säga så mycket förutom att det gick bra. :)

Idag alltså söndag så red jag vi ut med Hanna och Las Vegas igen! Vi skulle ju igentligen ridit med Wania och Amanda men det skulle rida så tidigt så det blev inget med det. Det var kul men hon var väldigt stark och ville helst bara springa..

Juste idag prövade jag faktist rida med martingal för att se om det det blev skillnade. Men jag tyckte bara att hon blev mer envis och starkare en förut tänkte kanske pröva någon gång i paddocken istället.

Jag har också fått en eget skåp i stallet, så skönt! Tänkte städa det idag men det han vi inte med det får bli till veckan det. Nu ska jag hämta kameran och ladda över bilder sen blir det varm oboy och några avsnitt av Pretty little liars.

Här får ni lite bilder från i torsdags tror jag när hon inte ville komma in ..
















Kommentarer
Postat av: Louise

Hejsan!

kikade runt lite på bloggar o hamna här, så såg jag att det var ju Julia :)

haha, du kanske undrar vem jag är ? louise, jag är också Amandas medryttare fast veckan Wania inte har Amanda <3

2011-07-18 @ 17:05:05
URL: http://louisemattsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0