29 juli

Hej har nyss ätit grillat och jordgubbar, mums.

Vi red i paddocken idag, Alva hängde med och min lillasyster lånade en liten ponny där som heter Docka.
Jag red lite över en bom och så Linnea hoppade lite med Docka, hahah det var jättegulligt!
Det gick bra var lite pigg ett tag men annars så gick det bra. Jag hoppade på ett hinder så Alva tog nån bild kanske lägger ut nån.

Imorgon kanske jag ska med Hanna och Lovisa för de ska tävla på Las Vegas och Aron. Fast jag vet inte ännu hur det blir så kanske Hanna skulle höra av sig ikväll.
Vi ska iallfall rida ut med Alva och Sune, hoppas det blir fint så kanske vi rider och badar!




Alva har tagit bilderna, alla andra bilder alva tog på oss såg jag helt konstig ut på ..


Kommentarer
Postat av: Emma!

Har du kollat ut någon tävling till dig då? :D

Det kommer säkert gå super bra! ♥

2011-07-30 @ 00:06:12
URL: http://emmaochcelsius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0