Årjäng 'Sommartravet'

Ja som rubriken lyder har vi varit på trav i Årjäng hela dagen nästan.
Jag åkte med Emma och hennes familj dit, det var verkligen superkul!
Jättefina hästar och fint väder och jag som trodde det skulle bli dåligt väder hade nästan klätt mig som om det vore höst ute.. Så kan ju säga att jag inte frös iallfall.

I ett av loppena var Pina Colada med, en häst som Erik berglöf körde.
Jag har faktiskt en gång varit på hans gård och hjälpt till så det var ju roligt att se den på banan!

Ja vad ska jag mer säga om dagen ?
Som jag tror nog att alla förstår så har dagen varit bra men nu är jag så här trött..

Yäyä nu väntar sängen godnatt. ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0