bada

Ja idag red vi ut med Hanna och Las vegas.
Det gick jättebra vi stannade vid älven och badade lite haha! Först så vägrade båda gå i sen var det jätteskojj och vi plaskade om kring och galopperade längs vatten kanten, jättekul :) Sen hittade jag bakskydd till Nellis nere i lillastallet bland hennes saker där. Jag prövade de på henne och det var jättejobbigt tycke hon först. Haha hon var supersöt! Hon hoppade omkring men med lite godis så sen så gick det sen sötisen min ♥

Idag kom Alva hem också, åh vad skönt! Så hon kom hem hit och sen kom Emma också.
Vi gjorde inte så mycket Alva fick berätta hur hon hade haft det och hur vi haft det här hemma.
Sen åkte jag ju till Nella men vi besämde att Alva skulle låna Amanda imorgon. Det är en häst där Nella står som man kan låna, det är en haflinger som är jättesöt! Vi tänkte rida ut så kunde min lillayster följa med och låna någon av shettisarna som står där också, sen tänkte kanske Hanna och Las vegas följa med.MYSIGT!

Jag fick en present av Alva från usa , TACK !♥
En body cream från victoria's secret, som luktar jättegott hihi.




 Två dåliga webb bilder men det luktade supergott!
Vi syns imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0