(:

Hej igår var jag ju i stan på hööks och färjestad tar ett enskilt inlägg om vad jag köpte senare.

Igår hade jag ju Nella, Emma och Malin var med :)
Emma och Malin longerade medans jag satt på ryggen det gick bra, blev bara en kortis.

Sen åkte jag och Malin hem och åt, sen blev det vidare till Celsius! Vi gick ut på promenad med killen sen efter det blev det hem och sova över hos malin.  Nu idag har jag och Malin bakat en kladdkaka med färska hallon på tänkte visa hur de blev sen.Har också gjort iordning min lillasysters present en ryktlåda med borstar hästgodis ett par strumpor ska även lägga i ett kort som det står att hon och jag ska rida ut och hon får låna en av peos små shettisar! Tror hon blir glad..

Nu ska jag packa till ikväll för ska med Emma när hon tävlar imorgon, så blir att sova över där. ♥
Ska hjälpa till att fixa inför imorgon. Sen efter tävlingen och allt det ska jag in och hämta mitt schabrak!!
Hihi ni får se vilket det  blir imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: Alva

Jag hoppas att ingen av er har bokat något på lördag! <3

2011-07-21 @ 20:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0