GAAH

Sitter och kollar på schabrak på Cheval..
Åhh man blir ju helt galen så mycket snyggt det finns det!
Men eftersom jag ska ändå ska köpa ett schabrak så varför inte beställa därifrån ?
Jag funderar på det cerisa glengordon schabraket som jag tänkt på innan men jag undrar
endå vet inte vad jag ska ha till det..
Sen tittade jag på ett JW schabrak som finns i blått och rött som också är jättesnygga!
Sen så var vi inne på färjestad idag och hittade ett hv polo i mörk brunt och turkost tror jag att det var också jättefint..

                           
 


Sen hittar jag ingen bild på hv polo schabraket men det var också supersnyggt..
Vi ska ju till stockholm i höst så tänkte kolla på ett par röda eller blå JW byxor och det hade ju varit snyggt till de JW schabrakena. Jaja vad tror ni, vad tycker ni nella passar i ? :)
BEHÖVER HJÄLP!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0