Gårdagen

Igår så var jag hos Nella! Alva följde med och lånade Amanda den haflingerna jag pratade om.
Vi red ner till älven och badade lite för det regnade inte just då.
Men sen började det verkligen ösregna ojoj så blöta vi blev men kul var det.
Eller jag tyckte det iallfall ;)

Alva sov här så vi hyrde två filmer Svinalängorna och Winter bone's .
Vi började att se winter bone's med mamma, väldigt speciell film men ganska bra faktist.
Sen svinalängorna då den har jag sett förut och kan verkligen rekomendera den, superbra!

Jaja så såg min dag ut igår.
Är sur för jag kan inte kolla på pretty little liars på min lilla dator får se om jag kolla på min stora, hoppas hoppas hoppas.. 


Hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0