Gårdagens fotografering

Jag kan ju börja berätta att igår var jag med Emma till 4H och kollade när Emma red för Maud.
Tror att det gick bra, jag var ju även bort och pratade med min gosiga ponnisar Elmer och Gwen.
Såg också en skymt av min stora pricka häst i sommarhagen, tog även kort när de red kanske lägger ut någon bild ifall jag får för Emma ?! Vi ska bara föra över bilderna till datorn.

Igår tvingade jag mamma att åkta och hyra den nya Iren Huss - den som vaknar i mörker!
Den nya jag av deras filmer så jag och Emma såg på den när vi kom hem. Kan rekomendera den för var jättebra som alla andra filmer i den serien!

Nu får ni några bilder från och kolla på.









Nu ska vi snart åkta till Celsius!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0