häj

Pratade med Nellas ägare förut och vi bestämde att jag ska ta henne på onsdag och till helgen.
Sen blir det också några dagar nästa vecka för då ska de resa bort tror jag det var ?!

Iallfall på onsdag ska vi vara kanin vakt åt han som äger ställets kaniner eftersom han ska till Riga tror jag det var. Huhu mysigt han har ju massa kaninungar :)

Imorgon blir det klippning också det är på tiden det ..
Usch vad slitet det är men vill ju inte klippa av det, buhu.

Yäyä vi hörs imorgon.



KOM HEM NU ! ♥


Kommentarer
Postat av: Alva

Pa lordag da kommer jag !!! <3



Vad mysigt att passa kaninerna, synd att inte jag ar hemma :( <3



Pusspuss!

2011-07-19 @ 00:52:13
Postat av: Julia

Svar; Det är bra det kom på en gång! Ja du skulle vara med och passa på alla kaniner. Ja det är synd att du inte är hemma så kom hem nu istället :D<3

2011-07-19 @ 16:41:44
URL: http://nellaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0