Hej

Ska snart åka så det blir ett snabbt inlägg för jag ska till Emma.
Hennes föräldrar fyller år så jag Emma och Emma ska hjälpa till hemma hos dom och sen ska vi sova över!

Iallfall så åkte vi in till Hööks och köpte flugspray till Nellan.


UltraShield flugspray - 296 kr.

Jag köpte inget mer för vi han inte kolla för vi hade bråttom hem..

Vi åkte till Nella direkt efter och borstade lite på henne och prövade sprayen och den gav resultat på en gång!
Den var värd sitt pris och dessutom tyckte jag den luktade gott.
Dessutom glömde jag kamera vad glömsk jag är..

Yes men nu ska jag packa och åka bort till Emma, förresten så har någon tagit min cykel GAH vad arg jag blir..
Så nu får jag börja gå över allt tills jag skaffat mej en ny :(

Fast ikäll blir det ju roligt ses imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0