Hemma huuh.

Hemma nu efter en lång dag.
Idag skulle ju Emma och Celsius tävla i klass LD+5 så jag hängde med såklart! :) Jag var med och hjälpte till och tog lite kort och så. De var superdukiga och fina såklart, blir stolt över att man har en sånn duktig bästis!♥

Sen efter det blev det hem göra iordning Celle och sen vidare in till stan för att hämta mitt schabrak! Hihi kan bara säga att jag älskar det.. Visar bilder på det sen. Efter det blev det vidare till min moster som hade bakat blåbärspaj. MUMS! Tillsist en sväng upp till Nellan, blev en liten kort promenad och pröva schabraket och spruta på massa flugspray.

Nu är jag äntligen hemma, har nyss duschat och ska gå upp och äta tacopaj. Blir nog en film eller några avsnitt av Pretty little liars var ju ett tag sen nu. Jaja det får jag se sen.
SES!


FULL FART YEAH! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad söt du är! <3

Jag är superstolt över dig! :D

2011-07-22 @ 20:41:46
URL: http://emmaochcelisius.blogg.se/
Postat av: Julia

SV; Du är söt Emma! :D<3

2011-07-23 @ 12:14:27
URL: http://nellaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0