Stan

Hej kan ju börja med att berätta om att i söndags så var jag hos Nella.
Vi red ut hon och jag, vi red på det gammla vanliga stället där det är en bra att galoppera!
Vi gjorde även saker som hon inte tycker om som att gå i vattenpölar och hoppa över diken och andra saker. Tillslut gjorde vi de sakerna utan problem duktig flicka!
Vi stog och prata med fåren och deras lamungar, Nella tyckte det var väldigt intressant och stog och hälsade.
Men det tyckte det var mindre kul för det sprang iväg .. Haha

Idag har jag varit i stan med Emma, jag köpte inget fast jag hittade supermycket fint!
Jag köpte en bara en smoothie på waynes coffee, mums

Imorgon ska jag och min familj åka med Emma och deras familj till ett par kompisars sommarstuga!
Mysigt blir nog att bada och sola om det är fint väder som vi hoppas. Vi ska grilla och äta massa godis och spela spel hihi..



Ni får en söt bild på mej och Emma ! ♥
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahhah, jag kan inte sluta skratta åt mig.

När var det där? :D <3

2011-07-12 @ 22:51:45
URL: http://emmaochcelsius.blogg.se/
Postat av: Alva

Ni är ju så jävla snyggga båda två :ooo <3

2011-07-14 @ 07:58:23
Postat av: Julia

SV; Alva det ska du säga och kom hem nu ! :D <3

2011-07-14 @ 13:03:38
URL: http://nellaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0