Tjo

Ligger och kollar på några avsnitt av Pretty little liars.
Åh det är nog den bästa serien jag sett, man kan inte sluta kolla det är spännande nästan hela tiden !

Yäyä idag har jag varit hos Nella det blev hoppning. Vilket gick superduper bra duktig flicka! ♥
Min lillasyster var med och hjälpte till idag, hon red även också. Hon fick ta några språng i trav och det råkade bli galopp ibland, men hon var jätteduktig! Stolt storasyster.
Hon var väldigt stark men jag tyckte det gick bra.

Jag stannade även och pratade lite med Hanna så vi bestämde oss för att rida ut imorgon.
Vi skulle ses i stallet vi elva så jag får gå upp lite tidgare imorgon..
Jaja sen så han jag prata lite med Wania också så vi skulle rida ut vi också fast på söndag, kul att rida ut med kompisar blir ju inte så ofta!

Nu ska jag kolla mailen och sen blir det sängen.
Men jag berättare hur turen blir imorgon, juste jag hade faktist med mig kameran!
Hihi jag lyckades komma ihåg den så jag tänkte ladda över bilderna imorgon fick bara några få bra men endå :)



natti natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0