Underbart

Ja som sagt gårdagen var superbra och mysig .
Det var varmt skönt och nära till vattnet, visst det var inte så varmt i vattnet men vad gör det vi fångade massa små fisk istället! Hihi det blev faktist rätt många fiskar endå :)
Vi spelade kort, plockade massor av bigarråer och grillade marshmallows, mums!
Sen gosade jag mycket med labradorvalpen Charlie, ohh han var bara så mysig var nära på att ta med han hem..
Yäyä dagen var jätterolig Emma tog kort som jag får be att hon skickar över ikväll så lägger jag nog ut något kort ?!

Idag ska jag till 'Mella'  som min lillasyster kallar henne!
Vi får se vad vi gör berättar mer ikväll.


Ni får en gammal bild på min prinsessa men hon är ju så söt endå ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0