hejhej

nu är jag hemma!
Idag har jag varit med Emma hos Celsius :)
Hon red för Kicki så jag kollade på och tog lite bilder.
Sen borstade jag lite på Regazzo.
Det gick bra för Emma & Celsius, tror jag iallafall!
Sen på lördag ska jag rida ut med Emma!
Jag ska rida Celsius och hon ska rida Regazzo för hon passar han.

Så nu är jag hemma har precis ätit ska hoppa in i duschen och sen börja plugga idag igen ..
Spanskaglosor och så har vi fysik prov nästa vecka, engelskaglosor, redovisning i so och musikprov :(
verkligen tråkigt menmen!
Imorgon blir det åkta in till 4H-gården och ha dressyrlektion.
Nu ska jag hoppa in i duschen så vi hörs imorgon!



snodde en bild från Emmas blogg :P
Men visst är de söta ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0