Hemma från 4H!

Ja nu är jag hemma.
Kan bara säga att jag är supertrött nu!
Men idag så bestämde våran ridlärare hästar åt oss igen och då fick jag Leo :)
Det gick bra tycker jag vi övade på galoppfattningar. Han var väldigt bråkig men tyckte det gick
bättre sen på slutet. Har ingen bild på han menmen..

Nu ska jag börja plugga igen.
Men först ska jag ringa Ebba som äger Nella om nästa vecka ! Ska ju ha henne helgen först och främst,
så Emma och Celsius kanske kommer och rider ut med mej och Nella ! Mysigt isåfall då får ju Nella en grabb. ;)
Aja nu ska jag ringa Ebba hörs imorgon.



                 


              
Första gången jag red henne!


Godnatt alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0