Nu hem till Emma!

Ja dagen var rättbra fast det tråkiga var att våfflorna var slut när jag och mina kompisar skulle köpa..
Så jag och Alva köpte godis ! :P
Sen efter skolan gick jag och Alva och köpte glass och såg på två filmer!
Båda filmerna var jättebra.
Nu ska jag packa för att åka till Emmis och sova över där!

Imorgon ska jag med Emma och rida, jag ska rida Celsius!
Det ska bli kul, vi ska rida ut.
Hon passar ju Regazzo som jag sagt tidigare.

Jag ringde också och pratade med Ebba igår,
jag ska ta Nella på onsdag då jag ska försöka få med min kompis Malin!
Hoppas hon vill se på min fina Nella.
Jag ska också ha henne nästa helg som kommer och lovet tror jag ?!
Aja nu ska jag packa alla ridsaker också skriver jag mer imorgon.



Ni får en bild sen i julas när vi hade kadrilj på 4H-gården.
Vi hade temat tomtar, jag red på hästen Lucky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0