piggponny!

Ja som det står så var hon väldigt väldigt pigg!
Idag var vi ute på ett fält så hon fick springa av sig lite.
Men jag tyckte det gick bra idag,
hon hade på sig den nya discogrimman hon var bara så söt i den
ni få se en bild sen på henne! ♥
Alva var med och hjälpte mej idag, tack så mycket!
Hon tog även lite bilder på oss som jag tänkte visa er sen.
Västen är jag också jättenöjd med!
Den sitter bra och är jätteskön.
Imorgon så tänkte jag rida på volterna med henne och min lillasyster ska även
med imorgon och få se Nella!

Just nu sitter jag här med min lillasyster som sitter brevid och målar en låda som nog blir supersnygg!
Imorgon ska mamma också ha ett 'party' och sälja inredningsprylar!
Så jag måste skynda hem så jag hinner duscha och göra iordning mej innan.
Min kompis Emma på bloggen http://emmaochcelsius.blogg.se/ har lovat mej att göra en
header! Besök gärna hennes blogg. Men nu ska jag forsätta hjälpa min sötalillasyster med sin låda!
Jag uppdaterar mer imorgon



Söt hon var i grimman!




Tok ponny!






Dröm sött !


Kommentarer
Postat av: Emilia ;D

va fin hon va !!!!!!!!!jätte söt <33 :D

2011-03-29 @ 10:40:59
Postat av: Julia

Ja visst är hon världens finaste ! :D ♥

2011-03-29 @ 16:52:56
URL: http://nellaochjag.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja visst är hon världens finaste ! :D ♥

2011-03-29 @ 16:54:40
URL: http://nellaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0