ute i solen!

ja sitter ute och lyssnar på musik ute i det härlig vädret med Alva!
idag har skolan varit slapp tycker jag härligt. Idag hade vi ju prov i fysik det gick faktist bra.
Skönt att ha det avklarat nu är det bara matteprov kvar..

Imorgon ska jag till Nella ♥
Malin skulle följa med mej så får hon träffa ponnyn. 
Hon kanske skulle kunna ta några nya bilder när jag rider,
men vi får se imorgon. Jag vet inte riktig var jag ska rida får se imorgon eftersom är så jobbig med 
snön och isen nu..

Snart ska vi äta våfflor med grädde och sylt gott !
Men nu ska jag gå kanske uppdaterar mer senare..



Ni får en repris för det gick inte ladda upp någon bild ..
Men hon är ändå lika söt :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0