30 maj

Jag kan börja berätta att det snart är sommarlov! Åh vad jag längtar, känns som att hela min sommar är planderad. Kan bara säga att jag tror att sommarlovet i år kommer bli suveränt, bara vi får en solig sommar så..

Ja idag blev det att stanna hemma från skolan, jag startade morgonen med ben & jerrys framför en film som jag inte minns vad den heter men den var bra ifallfall! Jag har pluggat lite också och snart ska jag se på en annan film får se vilken det blir. Ska sen igen plugga igen, sen tänkte jag nog plocka ur min ryktlåda och städa den för jag tänkte att mina lillasyster ska få den eftersom jag har en ny. Jag tänkte börja planera min vecka också ska nog gå till skolan på onsdag tror jag men vill helst gå imorgon.. Får se hur det blir, jag sitter och funderar på hur jag ska ha mitt hår på skolavslutningen också, ja det känns som det är mycket som ska funderas på ..


Ni får en söt bild sen vi hade tjejkväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0