förlåt

förlåt för en dålig uppdatering, men det har hänt en sak jag måste fundera över en litet tag framöver!
Det har inte hänt något allvarligt med Nella, hon mår lika bra som vanligt ♥
Men det är en stor sak som jag måste tänka över så det inte blir fel ..

Igår så var jag hos Nella med Alva, jag och Alva longerade Nella.
Det är faktist första gången jag longerade Nella, hon var superduktigt flickan!
En red medans den andra longerade, det gick jättebra hon var lugn och lyssnade rätt bra.

Idag ska jag till Nellis igen för det är ju min helg som vi säger.
Jag tror jag ska rida dressyr i paddocken och i morgon tror jag att vi ska rida ut i skogen någonstans ?!
Vi får se hur jag mår imorgon har fått jätteont i halsen och börjar bli förkyld :(

Jag ska göra ett enskilt inlägg snart med bilder snart ifrån när jag och Nella hoppad.

Ni får ha en bra lördagskväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0