hejhej

snabbt inlägg nu,ska till Emma snart!

Jag kan börja berätta att i fredags så var jag hos Nella. ♥
Jag tänkte rida ut men så träffade jag en Wania där som är medryttare på Amanda. Hon skulle hoppa i paddocken så vi bestämde oss att rida dit tillsammans. Det var jättekul Nella var jättepigg för att vi hoppade, hon är så go!

Sen i lördags så var jag med Alva och Grizzly, hon red bomarbete i paddocken. Jag tror det gick bra ni får en bild på Alva och Grizzly


Så söta är dom!
Bilden är från hennes blogg www.alvajanssons.blogg.se , jag är faktist fotograf ! :)

Alva sov här till idag.

Nu ska jag strax åka till Emmis, vi ska åka till Calle! Det är ju så fint väder jag ska nog ta kort på när Emma rider
och så har jag packat med fika. Jag kanske skriver hur det gick ikväll.
 
Ni får en bild på Emma och Calle också, blev liten men ..
Söta är dom iallfall :)




Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0