Hemma och sjuk!

Yes blev vilodag för Nellan idag endå, hade rätt ont i halsen kände att jag inte orkade.
Hoppas att jag klarar rida imorgon!
Men mamma hjälpte mej i stallet idag, jag friserade henne lite idag.
Klippte lite på svansen och hovskägget, hon stod snällt stilla min flicka.

Imorgon ska jag nog rida ut för Nella skull, skönt att bara busa lite ibland! :)
Sen ska jag nog smörja sadel och träns.

Imorgon ska jag äntligen köpa mina älskade ridstövlar, ni får se bilder på de imorgon!

Och dessutom så ska jag på stockholm horse show i november.
Ska bli sjuktkul kan jag bara säga LÄNGTAR!

Nu ska jag snart se på tv och jag tänkte kolla igenom gamla bilder från 4h på min andra dator.
Om jag hittar några lämpliga bilder så kanske jag lägger ut de !



Jag älskar dej NELLA ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0