Sjuk sjuk och mera sjuk..

ja som rubriken lyder så är jag fortfarande jätteförkyld och har feber ..
Så det blir ingen skola för mig imorgon, tråkigt!

Ifallfall så tog jag alvedon och pallrade mig in till stan med mamma för att hämta mina ridstövlar på Hööks!
Åh vad glad jag är att jag de äntligen är mina nu. Men det blev lite mer saker endå, en jag vet inte riktigt vad man ska kalla det men en typ av ryktbag och en grön höpåse och stövelstrumpor 2 pack.


Läderstövlar Active CRW® 1799 kr.



Ryktbagen 79 kr.


Höpåse i grönt 19 kr.


Stövelstrumpor 2 pack 99 kr.

Det var det jag fick med mej hem.
Sen var det vidare till Nella red ut i cirka 40 minuter fixade ett täcke och städade lite i stallet.
Fast tror nog igentligen inte jag orkade för jag var helt slut efter det, men fint blev det!
 
Nu är jag hemma och har badat bubbelbad och haft i en hårinpackning för mitt hår var så risigt.
Ska gå upp och sätta på te med blåbärssmak och äta massor av halstabletter och sätta igång med pluggandet..
Har ett oförberätt prov i engelska på tisdag som vi ska lyssna på och sen på onsdag blir det engelska prov som jag ska plugga på nu. Sen ska jag också plugga på kemiprovet tills på tisdag, usch vad tråkigt!
Nu ska jag sätta igång,
GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Emma!

Jag funderar också på att byta från min ryktlåda till min ryktväska. ;)

För min låda är så klumpig! <3

2011-05-30 @ 20:15:31
URL: http://emmaochcelsius.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja det tycker jag dom verkar vara jättebra!

Min ryktlåda var ju endå så liten fick inte plats med allt .. :D <3

2011-05-31 @ 10:50:16
URL: http://nellaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0