tja

dålig uppdatering, sorry.
Men jag har ju passat Nella för de är bort resta kan dra vad jag har gjort.

Södag
Då var Alva med, vi red i paddocken det blev bomarbete. Det gick superbra hon var verkligen bara bäst hon lyssnade jättebra på skänkeln dutti flicka ! ♥

Måndag
Då red jag inte var bara där med Alva och borstade på henne.

Tisdags
Gick skit dåligt vi stryker ett streck över den ridningen!


Ja och idag var det hoppning på bprk, våran ridlärare valde hästar oss. Jag fick Sessan och jag blev faktist glad och det gick jättebra! Men lite pigg var hon allt men det är ju trots allt kul tycker jag, vi hoppade studs. Det var bara lite trångt i ridhuset.


Ni får en bild på Sessan som ni redan sett, men hon är ju för sockersöt den ponnyn!


Imorgon ska jag till Nella tror vi rider ut i skogen om det är fint väder !?
Aja men ska plugga SO prov och engelskaglosor, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0