tjo

ligger och läser en tidning från Nelly. Jag har ju beställt en skolavslutnings klänning från Nelly som kommit, supernöjd! Jag har också beställt två par skor som har kommit för ett tag sen, ett par till avslutningen och ett par som jag ska ha annars. Nu är det bara småsaker som fattas.

Ja idag har jag ju ridit på bprk, dressyr stod det på schemat. Det blev framdelsvändningar på volterna, våran ridlärare hade bestämt hästar så det blev Ramona. Det gick faktist jättebra glad pigg och framåt supersöt!

Imorgon har vi inställd gympa och efter det blir det till Nella, ska vara hos henne hela helgen. ♥
Ja nu ska jag öva på det sista glosorna till imorgon.
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0