Underbara minnen ! ♥

Åh, jag hittade massor av bilder sen vi har haft sommarhäst och vinterhäst!
Jag måste bara visa några, bilderna är visserligen är jättedåliga. För då kunde inte jag ta kort och hade inte en jättebra kamera så bilderna blev ofta suddiga. Jag tänkte börja med att visa bilderna från sommarhästen 2009 så lägger jag ut de andra bilderna någon annan dag. 

Sommaren 2009

Så hyrde jag och Alva Sessan tillsammans med Emma som hyrde Miss Rosie som tyvärr har lämnat våran ridskola.




Två biler på Sessan som jag och Alva hyrde!




Rosie som Emma hyrde.












Datumet på bilderna stämmer inte för korterna är tagna 2009

Sådär nu fick ni masssoooor av söta bilder!♥
Eller vad säger ni tjejer ?!
Men ni får bilderna från vinterhäst och sommarhäst en annan dag , dom bilderna är lite bättre!

Godnatt alla  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0