Fjärde januari

Idag så red jag vi med Emma och Celsius! Vi red till fältet ovanför Tegelbacken, där våra små hinder är. Vi gjorde även en ny bana med en stock och ett litet hinder. Hästarna tyckte det var super! Båda var nog lite galna ;)

Jag tyckte det gick bra idag, lite stark men annars gick det ganska bra. Vi övade även på att byta galopp. Det gick faktiskt bättre en väntat!

Nella har även blivit hård i magen, stackars flickan min! Så idag ringde mamma till ATG och pratade med dom. Vilket lede till att vi har börjat med betfor idag. Det tycke hon var JÄTTE läskigt! Men sen åt hon det med nöje.

Imorgon blir de att skritta ut med Emma och Celsius! <3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nu ställer jag lite frågor om det ä o k? :)

*har du ridit på nån ridskola isf vart ?

*vem var det som kom på , att ni skulle köpa ´Nella?

* Har du nån pojkvän ?

*Är Nella pigg , trög , mittimellan ? :D

2012-01-05 @ 16:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0