Hos emmis!

Sitter nu hos Emmis, vi har nyss kommit hem ifrån stallet! Jag och Nella var ute på en promenad i cirka en timme. Kan ju inte rida för att hon har tappat ena skon, och hon måste gå ut och röra på sig för magen. Men det har blivit mycket bättre nu, hon äter iallfall :)

Sitter och funderar på vad jag ska köpa på Göteborg, vi åker ner på lördagen och går en hel dag på mässan. HÄRLIGT! Längtar. Sen på söndagen så har vi heldagsbiljetter. :)

Tror också att de är min turdag idag för mamma städade ibland mina gamla saker och hittade FYRAHUNDRA!! whiiooo. Går direkt till sparkassan!
Nu ska vi gå och äta vi hörs senare eller imorgon.

image description
Du är det bästa som har hänt mej !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0