Svar

:) om Hemma hos Emma!:

 hej , har du alltid skydd på Nella när du rider ? :)

Hej! Ja jag brukar alltid ha benskydd när jag rider. För innan hon kom till mej hade hon inte skydd och då fick hon ofta små sår på bena. Ifall jag inte har benskydd så brukar jag linda hennes ben :)




Lovisa om Fjärde januari:

Nu ställer jag lite frågor om det ä o k? :)
*har du ridit på nån ridskola isf vart ?
*vem var det som kom på , att ni skulle köpa ´Nella?
* Har du nån pojkvän ?
*Är Nella pigg , trög , mittimellan ? :D

Hej! Ja det är okej!

- Ja jag har ridit på ridskola innan jag fick Nella. Jag har ridit på några olika ridskolor, men senast red jag på bprk!
- Förut var jag ju medryttare på Nella, men efter ett tag så bestämde sig hennes ägare för att sälja henne för att det inte hade tid längre. Så då bestämde jag och min familj för att köpa henne.
- Kanske det.. ;)
- Nella är pigg!

Hoppas du blir nöjd med svaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0