Till Alva!

God morgon!
Har nyss vaknat, jag ska åka en stund till min lilla kusin och äta lite frukost. Sen ska jag till stallet och rida, tänkte höra med Emma om hon ska med. När jag kommer hem ska jag vara med Alva! Vi måste göra tråkig matte för vi är inte klara ännu.. Men vi hittar säkert på något annat kul också :)

Förresten så har jag laddat ner ett program från app store som man kan redigera bilder, super kul. Därför är oftast bilderna redigerade!

Här är ett par bilder på mej och Alva <3


Kommentarer
Postat av: Alva

Haha, vi kommer väll alltid på något kul! :D<3

2012-01-03 @ 11:36:27
URL: http://alvajansson.blogg.se/
Postat av: Linn Sjöberg Johansson

gud vad fina ni är ! <3

2012-01-03 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0