Fullt upp

Ja det har varit fullt upp! I ondags gick vi på sommarlov och det känns så härligt, tänkte visa några bilder sen. Efter skolavslutningen var vi hemma hos Emma och åt jordgubbstårta med de finaste vännerna man kan tänka sig ♥

Sen var vi på Killigen på typ "sommar fest" vi dansade, kollade på Top Cats osv. Det var roligt, och jag träffade massor av andra kompisar där nere. Jag tog även kort med han som sjunger i det bandet, stolt ;)

Igår var vi på två studenter men vi skulle egentligen på tre men vi han bara två.. Det var super kul och båda två var så fina!! Det blev mycket mat och mycket fika trodde jag skulle spricka tillslut.

Det blev ett kort inlägg men jag bloggar mer ikväll. Ni får lite bilder som är ifrån skolavslutningen! De är tagna med min mobil, ni får bilderna från kameran sen.


Jag och Alva






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0