Yeah

Idag så gick jag en timme tidigare från skolan för jag och mamma skulle åka och kolla på en liten ponny. Vi ska nämligen hämta Grodan som min lillasyter ska ha i hela Juli! Vi åkte dit och pratade och kollade på ponnyn och den var så söt. En liten skäck B-ponny. Vi kommer att ha så roligt tyvärr fick jag inget kort på han men det kommer ni få när vi hämtar honom. Men det kanske blir en sväng tidigare så vi får provrida osv.

Vi känner hon som äger häst och jag har ridit hennes större hästar, vi brukar även låna små hästarna på sommaren så mina syskon brukar rida. Vi var nog där i två timmar, världens mysigaste stället! Om jag bodde närmare skulle jag ha Nella där!

Men Nella och Grodan kommer gå tillsammans i sommar, det kommer bli bäst!

image description
Nella får stå för bilden!

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad roligt!:D

2012-06-14 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0