Härlig dag

Vilket härligt väder det har varit idag! Jag åkte upp till stallet någon gång vid ett tiden och va där i tre timmar. Så skönt att vara i stallet när det är så fint väder, skulle kunna vara där hela dagen i det här vädret. Vi skrittade ut som vanlig och Nella fick bestämma väg, då väljer hon alltid samma väg. Vi skrittade ner mot sjön och sen ut där de har husbåtar och tillbaka hem. Sen när vi kom hem fick och gå ut i en större hage med mycket mer gräs i en stund. Gud vad glad hon blev, söta ponny!

Nu har jag nyss gjort mig en milkshake och ska läsa ut min bok sen ska jag hoppa in i duschen och förbereda allt inför skolan imorgon. Ni får ha en bra kväll alla.


Bilder från idag







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0